środa, 12 grudnia 2012

Wieje wiatr, pachnie wiosną

w Dolinie Chochołowskiej
na Polanie Chochołowskiej


widok z Trzydniowiańskiego Wierchu 


po kolei : Czubik , Kończysty Wierch , z prawej Jarząbczy Wierch , z lewej Starobociański Wierch

widok na Ornak




Dolina Gąsienicowa

droga do schroniska i nad Czarny Staw Gąsienicowy

Czarny Staw Gąsienicowy

widok z Suchego Wierchu Kondrackiego na Goryczkową Czubę

czekolada z Biedronki

droga po szczytach na Kasprowy Wierch

panorama

droga po szczytach na Kasprowy Wierch


Świat wypadł mi z moich rąk 

Jakoś tak nie jest mi nawet żal...'


18 komentarzy:

  1. Chciałam iść do technikum weterynaryjnego, ale niestety nie mam żadnego w okolicy. Póki co lo humanistyczne, ale u mnie to się jeszcze może zmienić...

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko !! *.* Ja tam chcę ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. właśnie nie wiem jaki filtr zastosować

    OdpowiedzUsuń
  4. Obgryzanie paznokci? Fuj! ;o
    Same rosną, same się hodują ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Polskie Tatry są piękne <3
    Byłam na wakacje tam :D

    Świetny blog :)
    Obserwujemy.? :>

    Zapraszam do mnie :*
    koffamy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie tam, ale góry to niestety nie dla mnie. ;<

    OdpowiedzUsuń
  7. piekne zdjęcia, w niektórych miejscach z tych co pokazałaś byłam : )

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie piękne widoki *.* może uda mi się pojechać z chłopakiem na ferie zimowe w góry♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale cudowne widoczki. *.*

    Zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bajeczne zdjęcia, najbardziej podoba mi się z Doliny Gąsienicowej. Od razu człowiek chciałby się tam znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie super widoki :3
    panijulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. takie cieplutkie zdjęcia zimą : )

    OdpowiedzUsuń
  13. Dolina Gąsienicowa jest przepiękna:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Widoki przecudowne ! Muszę się tam kiedyś wybrać z rodzinką :33.


    Obserwuję i liczę na to samo;). Jeśli będziesz komentować mojego bloga, i w każdym komentarzu będziesz zostawiać link do swojego to również będę komentowała twojego bloga. Myślę, że warto- hihi.
    Pozdrawiam i mam nadzieję, że mnie nie zawiedziesz :* :).

    Oliwkaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zostałaś nominowana przeze mnie do Liebster Bloga.
    Zajrzyj tu :
    http://margaretkowa.blogspot.com/2012/12/liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń